Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-20, 12:45   #15
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du liker grøt, hva er favoritten?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Skjønte ikke helt hvordan du gjør? Koker du gryn og melk først, setter det i kjøleskap for oppbevaring og så putter du det i mikroen når det skal spises?
Sorry, har aldri prøvd sånn hurtiggrøt men har bestemt meg for at jeg skal prøve dette til frokost for å se om jeg da går noe ned i vekt...

Nei, jeg setter rester av grøt som er kokt i kjøleskapet og spiser det kaldt. I stedet for å å lage vanlig kjøleskapsgrøt. Jeg liker uansett best kald grøt. Fortrinnsvis blandet med cottage cheese. Men det gjør jeg kun hvis jeg har rester. Til vanlig koker jeg bare grøten littegrann i mikro og spiser den som den er (men cottage cheesen kjøler den jo ned en del.)

Hva mener du forresten med hurtiggrøt?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat