Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-20, 00:06   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du liker grøt, hva er favoritten?

Åh! Jeg elsker grøt!

Spiser byggrynsgrøt hver morgen. Bruker Gullbygg, valsede gryn. Ligner på havregryn, men har bedre konsistens og smak. Lager i mikro. Jeg liker lunken og kald grøt bedre enn varm, så jeg koker litt gryn med litt melk, blander med masse cottage cheese, som jeg også elsker, og topper med Hervik appelsinmarmelade eller et godt solbærsyltetøy (der er ikke Hervik best).

Jeg liker også kjøleskapsgrøt, men foretrekker at grynene er littegrann kokt, så jeg lager gjerne litt ekstra som settes kaldt. Trenger ikke koke lenge. Gryn må ha konsistens. Men jeg synes ikke ukokte gryn sveller ordentlig over natten.


Sist redigert av Hyacinth : 04-08-20 kl 10:22.
Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat