Tråd: Verandagulv
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-17, 10:10   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: verandagulv

Broren og faren min, som begge er murere, hadde en lang avhandling om hvorfor jeg ikke ønsket fliser på en utendørs terrasse. Jeg husker ikke alle argumentene, men jeg valgte å høre på dem. Vi endte opp med å legge trefliser. De er behagelige å gå på, men det er ikke superlett å vaske dem. Vi pleier å støvsuge og deretter tørke over med en våtmopp, men resultatet blir bare sånn middels. Hos oss er det trolig både pollen og svevestøv.

Vi kjøpte våre trefliser på Ikea, og knerten og jeg la dem i løpet av en times tid. Så det er virkelig superenkelt. Vi var litt heldige med dimensjonene, for de passet tilnærmet perfekt uten at vi trengte å kutte.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat