Tråd: «Mokkamann»
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-12, 09:30   #12
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «Mokkamann»

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er nettopp det. Jeg tror ikke han sa dette forå være slem med Madcon, men fordi han er fra et miljø hvor dette er sosialt akseptabelt. Hvor man kanskje ikke kjenner så mange med annen hudfarge ("bortsett fra Imran på jobben da, og han er jævlig hyggelig!"), syns det er teit at man ikke kan si neger, og har en generell hverdagsrasisme og ignoranse som grobunn for hvordan man oppfører seg.

Her tror jeg du er i kjernen av det virkelig problemet. Og det er mange i Norge i dag som har det på denne måten, det er jeg overbevist om. De er ikke i kontakt med den virkelige verden på dette området, og omgir seg heller ikke med folk som kan korrigere dem.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat