Tråd: «Mokkamann»
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-12, 10:26   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «Mokkamann»

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Fra Dagbladet:
Også Jenny Skavlan reagerte på Plumbos takketale, og svarte med å sette sin egen plumboflaske ut i kulda.

Den tweeten fra Jenny Skavlan var jo ganske vittig da, med bildet av plumboflasken på verandaen.

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Jeg synes det var en utrolig uheldig og teit kommentar. Helt klart en rasistisk uttalelse ogs, men jeg tror nok ikke den var ment som det.

Det er nettopp det. Jeg tror ikke han sa dette for å være slem med Madcon, men fordi han er fra et miljø hvor dette er sosialt akseptabelt. Hvor man kanskje ikke kjenner så mange med annen hudfarge ("bortsett fra Imran på jobben da, og han er jævlig hyggelig!"), syns det er teit at man ikke kan si neger, og har en generell hverdagsrasisme og ignoranse som grobunn for hvordan man oppfører seg.

Om ikke annet så vil jeg tro at dette kanskje var en vekker, hvor man ser at slike uttalelser slett ikke er akseptable.

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10097650
Samtidig så burde madcon-tshawe skjerpet seg litt.

Ja, det burde han sikkert, selv om han nettopp har blitt utsatt for rasisme i beste sendetid på nasjonalsendt TV. Men det gjør da ikke Plumbos uttalelse mindre ille.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 15-01-12 kl 10:35.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat