Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-20, 16:34   #86
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.856
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du feiret 17. mai inne med besteforeldre i dag?

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Hva alle andre gjorde i går mtp sammenkomster og smittevertiltak / sosial distansering kan jeg egentlig bare bedømme ut fra sosiale medier, så det er ikke et godt utvalg. Men av det jeg så, både fra enkelte venner og bekjente samt noen andre profiler jeg følger, så var det mange som absolutt ikke holdt avstand hverken ved bordet eller ellers. Akkurat slike ting bekymrer meg litt, fordi jeg tror mange mener at enten det ikke er så farlig lengre, eller at "men vi må jo få lov til...". Det siste synes jeg egentlig er vanskeligst, fordi argumentasjonen er emosjonell.

Ja, utfra bildene jeg har sett fra feiringer i går så virker det som folk har sluttet å følge rådene som er gitt.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat