Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-19, 00:04   #13
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.754
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Litt lavkarbohjelp?

Blodsukkeret ditt virker jo fint nå, og du tåler kanskje litt karber en dag på reise?? Det er jo helt langtidssukkeret legene er opptatt av.

Husk at du skal helst ligge under 10 to timer etter måltidet, så om det er over det en liten stund etterpå går jo bra. Det er fastende som skal være mellom 4-6, sånn ideelt sett, men alle har jo individuelle mål. Stress kan øke blodsukkeret, også.


Da jeg reiste til USA spiste jeg flymaten. Du kan jo prøve å unngå rundstykkene. Jeg villa hatt med usaltede nøtter.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat