Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-10, 14:17   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.417
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Økning i antall overfallsvoldtekter

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Men altså: Hva er det som får NOEN norske menn til å la HELT være med det ene, og tillate seg det andre? Jeg har en følelse av at spør du "ti på gata" så vil du få veldig enstemmig fysj og fy for overfallsvoldtekter, og litt mer "nja og tja og man legger da opp til det selv av og til", for date rapes.

Ja, det vil jeg tro du får i alle miljøer, ikke bare norske. Men grensene for "la opp til det selv" er nok forskjellige.

Jeg tror for øvrig voldtektsmenn kommer i den ene eller den andre formen, jeg tror ikke de fleste voldtektsmenn driver med både overfallsvoldtekter og relasjonsvoldtekter.

Komikeren Zahid Ali forteller om sine opplevelser med moralpolitiet i Aftenposten i dag. Det virker som det er et lite opprør innad i de muslimske miljøene mot dette nå, jeg håper det ikke bare blåser over.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat