Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-15, 23:10   #21
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elbil, brann, lading og Ampere

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Huff, føler med deg. Min store skrekk er brann, og en slik hendelse hadde tatt fra meg nattesøvnen tror jeg. Men du kan nok stole p at ikke noe kan skje nå. Dere har koblet fra, og for å være brutal...hadde det fortsatt vært fare på ferde inni der, så hadde dere merket det i form av at brannen ikke hadde slukket.

Kjenn etter varmgang på selve stikkontakten før du legger deg, og er den fortsatt like kald, eller varm, som resten av veggen, så er det ingen fare.

Takk for tips. Og trøst!

Jeg kan ikke kjenne på kontakten, for pensjonert elektrikernabo har tatt den bort og isolert. Nå er det bare et hull i veggen...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat