Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-19, 20:06   #1046
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg tror nok mye av det jeg oppfatter som helt weirde ting å si/skrive i stor grad kommer av han er slem og egoistisk. Det kan selvsagt være at han er stappe tett, men jeg oppfatter mer at han har nok ryggslikkere rundt seg til at han er overbevist om at andre er ... tja, en klasse under?

Jeg ser ikke noen motsetning her, men tror kanskje vi legger litt ulikt i "teit". Jeg tror han er uutdannet, lite interessert i verden, men først og fremst så føler han seg "entitled". Jeg vet ikke helt hva det oversettes til på norsk? Når han ikke forstår ting, så er det først og fremst fordi han ikke har interesse av å lære det, ikke fordi han ikke har evnen til å lære det om nødvendig. Jeg tror heller ikke han er "dum" på den måten at det er en unnskyldning for det han gjør. Jeg tror det er bevisst, det er ikke (bare) tabber.

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Selvsagt er det umulig å si hva som er hva på avstand. Men vår egen Sylvi Listhaug, "bensinbilforkjemperdama", kjører jo el-bil i Oslo - det er bare det at hun ikke vil bli avbildet med den. Det ødelegger imaget. Men korset vil hun bli avbildet med. Jeg tenker hun heller er ikke teit eller dum. Hun vet godt hvilken effekt hun har.

Jeg tror Listhaug er smartere enn Trump, på den måten at hun faktisk innehar mer kunnskap. Jeg tror både hun og Trump nører oppunder høyrevridd hat helt bevisst.

__________________

Tallulah er ikke aktiv