Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-19, 10:58   #61
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.422
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå med riktig poll. Alkohol når barn er til stede

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

(jeg tror Poly mener vennegruppe for barna, altså et sosialiseringstiltak satt i gang av skolen der en gruppe barn skal inviteres hjem til hverandre etter tur, slik at både de og foreldrene kan bli kjent på tvers av tidligere etablerte bånd)

Åja, jeg blandet vennegruppe med barselgruppe. De fleste ungene hadde vel sluttet med å sove i vogn da de begynte med vennegrupper. På tradisjonell vennegruppe har jeg ikke fått servert alkohol, men har vært invitert på førjulsgløgg med både voksne og barn, der de inviterte var barna på sønnens vennegruppe, med foreldre. Der var det gløgg med rødvin i til de voksne. Men det var utenom de "offisielle" vennegruppetreffene (disse har forresten fortsatt å invitere de samme barna og voksne til førjulsgløgg hvert år, selv om vennegruppene har forandret seg).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat