Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-23, 20:05   #14
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.542
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolesekk vgs - tips?

Ble db på min (ene) 07 også. Jeg synes heller ikke den er særlig fin, men det er heller ikke jeg som skal bruke den (det er ikke sikkert han synes jobbveska mi er så fin heller ). Den er praktisk, god å bære og veldig robust og slitesterk. Storesøster har hatt sin i to år (annen modell, han har Hugger, storesøs har den som heter Ramverk, men materialet er det samme), og det vises ikke at den er brukt, enda hun bærer TUNGT og er ikke av den forsiktige typen. Og ikke minst, han liker den, og da blir den brukt.

Tvillingsøsteren bruker Day-bag eller Kånken, og vil ikke ha noe annet, foreløpig i alle fall. Aner ikke hva som er gjengs blant hennes artsfrender, mistenker ymse kreative tøynett.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 21-08-23 kl 20:15.
My er aktiv nå   Svar med sitat