Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-22, 19:56   #72
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.919
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Følger du med på korona?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg jobber mye med folk fra Sverige for tiden. De synes det er interessant å høre om hvor vellykket vi i Norge oppfatter vår strategi. For de får hakeslepp når de hører om en del av tiltakene vi har hatt. De var godt fornøyd med svensk håndtering og stiller spørsmål om hva jeg tenker rundt at eldre barn i Norge knapt fikk undervisning i halvannet år (blant annet).

Ikke minst hadde det vært interessant med en dypere sammenligning ikke bare på hvordan Norge håndterte korona sammenlignet med Sverige, men hvordan korona ble fremstilt i media.

Uten å kunne finne fakta eller tall, tror jeg også at det er ganske mange som var/er kritiske til en god del av koronatiltakene vi hadde her til lands. Jeg ble ihvertfall positivt overrasket da jeg etter hvert fant mange likesinnede. Og da snakker vi helt vanlige folk, ikke foliehatt gjengen.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat