Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-16, 23:51   #66
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baking til 17. mai - hjelp!

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Kjenner at jeg er glad at jeg ikke har barn som får i korps

Eksempel fra friidrett: Vi skal en helg i juni stå fire vakter på en stevnehelg. Pluss stille med kake eller vaffelrøre. Hver vakt er 6 timer, og det er non stop beinhard jobbing. Det er 24 timer! Og mannen er selvsagt fotballtrener for et lag som skal bort på cup den helgen. (På fotballen får jeg aldri innkalling til noenting bortsett fra en og annen batch med vaffelrøre, men jeg tror det er fordi mannen er i trenerteamet, så vi slipper noe annet).

Så noe er det, uansett.

Det er for barnas skyld, det er for barnas skyld. #mantra

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat