Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-23, 00:18   #34
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.537
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har kastet innholdsfortegnelsen til konfekten

Fnis, jeg har i grunnen ikke reflektert så hardt over hva godt eller vondt det skulle gjøre for universet. Jeg er bare opplært til at det er ekstremt uhøflig, og noe bare småbarn gjør (selvsagt med mindre det er noe som er alvorlig galt med maten man har puttet i munnen, eller at man får vite at den inneholder noe man er allergisk mot e.l.). Det er såpass innlært at det sitter i ryggmargen, uten at det ligger noen logiske resonnement bak. På lik linje med andre ting jeg er oppdratt til, og derfor automatisk gjør eller lar være å gjøre, uten å tenke noe mer over det enn at det går under vanlig skikk og bruk. Det er jo en del som havner i den kategorien. Og da kan jeg bli forundret når jeg ser andre voksne gjøre det, fordi det er så utenkelig for meg selv. Så er det sikkert andre ting jeg gjør, som andre forundrer seg over fordi det er veldig uhøflig i deres verden, av mer eller mindre logiske grunner, med eller uten konsekvenser for noen et sted i universet.

Men hadde jeg mislikt innmaten i enkelte konfekt så sterkt at jeg stod i fare for å brekke meg og kaste opp hvis jeg fikk det i munnen, så hadde jeg nok ikke turt å ta imot, med mindre jeg var sikker på hva som var i. Tror jeg. Det er en veldig hypotetisk problemstilling siden jeg i grunnen aldri brekker meg eller kaster opp med mindre jeg er spysjuk. Så uansett hva som måtte åpenbare seg på innsiden av en konfekt så får jeg det alltids ned, selv om jeg ikke liker det (også hypotetisk) når jeg først har puttet det i munnen.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 28-12-23 kl 01:04.
My er aktiv nå   Svar med sitat