Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-08, 23:09   #23
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Foreslå tema for en 5 min presentasjon om hvasomhelst?

Her noterer jeg for harde livet og innser at jeg har temaer nok til hele kurset og vel så det.

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Genialt! Gå for den.

Jeg er godt i gang med sneglejakt-presentasjonen, og gleder meg til å viderformidle det glade budskap selv om sesongen er litt feil.

Banana, jeg er imponert.

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Jeg synes du skal snakke om flodsvinets fordøyelsessystem.

Man vet aldri når man får bruk for slik nisjekunnskap.

Jeg kjenner en sterk trang til å få vite mer om hva et flodsvin er og i hvilke situasjoner det kan være nyttig å kjenne dens fordøyelsessystem? Er jeg potensiell mat for eksempel? Eller kan avføring brukes til noe fantastisk nyttig? Jeg vet jo allerede at snegler hater kaninbæsj, kanskje de også misliker flodsvinbæsj?

Opprinnelig lagt inn av Grey, her.

- Å kommunisere med barn
Men det er vel nesten vanskelig å begrense det til 5 minutter.
- Presentasjon av en bok/film/forfatter/whatever

:mistenkelig lav fjase-modus:

Den første håper jeg noen av de andre tar. Jeg trenger påfyll.
Den andre er dessverre ikke mulig da jeg kulturelt er på lavnivå, og bare kan beundre deg og Scarlett som leser/ser film/whatever. Jeg tror min siste kulturpåfyll var Gråtass og selv om det var bedre enn forventet var det litt 'been there, done that'.

Det siste var nesten litt clairvoyant. Du skrev det jeg tenkte mens jeg scrollet til der du hadde skrevet det.

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Jeg synes begge disse var utmerkede forslag jeg!

Har desverre lite å bidra med selv. (Untatt hvordan søke i BIBSYS)

Takk, takk, jeg har dem som kandidater når jeg har sett an forsamlingen. BIBSYS søkeeksperter er nyttige venner å ha. Jeg tar et søk på Embase, SciSearch eller Chemical Abstracts foran Bibsys når som helst. Jeg er litt av Bibsys.

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Hvordan lage gode sauser fra bunnen av - eksempler med variasjoner og fallgruber.

Chanett, jeg er full av beundring hvis du kan både dette og sy uten mønster, men kjenner at jeg tar en time med Bibsys-søk heller enn å begi meg ut på dette.

Opprinnelig lagt inn av Arran, her.

Jeg synes du skal snakke om OTH-kalesjens fortreffelighet, Buggaboos revolusjonerende hjullager, Quinnys innvirkning på verdensfreden eller noe i den duren.

Fnis. Har du møtt meg or tre år siden? Moving on, Arran, moving on.

Opprinnelig lagt inn av Pong, her.

Kanskje holde et foredrag om hvordan holde et foredrag? :P

God ide, men jeg håper kurslederen tar den biten bedre enn hva jeg kan. :blunk:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat