Tråd: Hage 2023
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-23, 14:56   #8
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.738
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hage 2023

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Jeg har sådd blodbeger. Vi gjorde mye i fjor også, tok med oss mye fra svigermors hage på slutten av sommeren og lurer på hvordan det blir, Overvintring av ynde går ikke så bra i år. Jeg anla nytt stort bed nederst i hagen med nær 100 løker, skal bli fint til konfirmasjon 20 Juni. Planen er som vanlig at vi ikke skal kjøpe noe nytt eller sette igang nye prosjekter, men jeg har veldig lyst på chili og tomat, uten drivhus.

Jeg har et minidrivhus, men har alltid hatt for mange tomatplanter til at de kan stå der. De står i solveggen ute og det har gått helt fint, har vel satt dem ut i månedsskiftet mai/juni tror jeg.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat