Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-12, 11:36   #1
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Billigste leiebilfirma i USA?

Vi skal besøke søsteren min i sommer, men trenger egen bil mens vi er der. De prisene vi finner er så variable, noen er dyre, mens andre er mistenkelige lave. Vi skal hente på en plass og levere på en annen plass, det gjør det litt dyrere, men vi har kommet fram til at det er det verdt.

Fikk veldig god pris på Auto Europe, men de kunne ikke si oss ekstraavgiften (altså hente en plass og levere en annen) før vi hadde booket bilen. Virker som den avgiften er litt tilfeldig på de plassene vi har funnet.

Noen som har leid bil eller kjenner til systemet på et vis. Sist vi leide bil endte vi opp med å betale 13.000 for 3 1/2 og det syns jeg er mye penger. Vi leide riktignok for en uke mer enn hva vi kommer til å gjøre denne gangen, men allikevel. Jeg vil bruke pengene på restauranter og shopping og minst mulig på bil.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat