Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-20, 10:13   #16
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips til kosthold uten egg?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.




Det er en stund siden vi målte henne, så jeg husker ikke tallet, men i lengde er hun er litt under den helt nederste streken på percentilskjemaet. I vekt er hun i det minste innenfor skjemaet, så hun er ikke tynn lengre, heldigvis. Bruker 62 i klær, mye av ulltøyet hennes er 50/56. 7,5 mnd gammel.

Som min yngste da. Noen er jo små og følger de egen kurve er det jo bra nok. Min er nå litt under 2 %-kurven, men det er jo null stress det. Vært sånn siden baby, men nå er hun ikke tynn lenger. Rart at det er så ulikt hva slags råd man får.

Sitat:

svært rimelig og lett tilgjengelig metode for familier som er utsatte for sult og har utfordringer med ernæring.

Den artikkelen omhandler jo barn som får dårlig ernæring i fattige land... Antar ditt barn har fått det hun trenger;-)

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat