Tråd: Fortnite
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-19, 10:45   #42
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortnite

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg virkelig HATER!! Fortnite.
Tiåringen (4køasse) her har spilt siden litt før jul. Og ja han koser seg. Han er sosial. Han har til og med spilt med Prinsen (har verifisert at det er sant).
Men det er et helvetes styr. Han er umulig å snakke med mens det står på. De har stygg munnbruk. De snakker dritt om hverandres utstyr. De blokkerer og utestenger over en lav sko og jeg har brukt så utrolig mye tid på å trøste, snakke, forklare, snakke med andre foreldre, roe en hysterisk gutt, sette grenser og få ufattelige mengder med kjeft tilbake. Nå har heldigvis nyhetsveriden gått litt over og han er noe mer rasjonell. Dog har nok ikke dette noe med selve spillet å gjøre altså. Jeg har vært med å spilt litt og det er greit nok.
Han har fått bruke noen kroner ( ca 800kr) som har vært bursdagsgaver ment for den bruken.

Er ikke problemet her oppførselen, ikke spillet?


Jeg er litt oppgitt over at foreldre ikke følger med på hva ungene gjør på nett, og mener at det er spillets feil når unge lovende oppfører seg dårlig. I spill, som på alle andre sosiale arenaer, må barn veiledes, oppdras, følges med og bli vist interesse for. Om man later som det er en fotballkamp da, er det fotballen som har skylden for at ungene oppfører seg dårlig mot hverandre? Hadde man sendt ungene avgårde helt på egenhånd, aldri sett en kamp, aldri fulgt med på trening, aldri vist interesse for aktiviteten? Nei.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat