Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-17, 10:37   #54
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kan bo i en skilsmisseleilighet?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Du trenger ikke å låse dørene, men det er en ide å ha ytterdører både på grunn av støydemping og for å kunne forlate (slik at man kan låse individuelt).

Vi har jo litt erfaring, fordi begge barna våre bor på hybelen som vi har tilknyttet huset vårt, så vi har to inngangsdører og må ringe på til dem. Jeg tror at hvis vi var skilt, men hadde et konfliktfritt forhold kunne det ha fungert. MEN i mitt hode er det slik: Jeg kan ikke helt skjønne hvorfor jeg og mannen skulle ha skilt oss uten at det hadde vært en konflikt på ett eller annet nivå?

Og for oss (gjelder spesifikt oss, da), tror jeg det hadde vært vanskelig å måtte forholde oss økonomisk til hverandre (man har jo et veldig stort økonomisk fellesansvar i en slik løsning). Hvis vi skulle ha hatt barna og økonomien felles, så vet jeg ikke helt hvor "skilt" vi hadde vært?

Jeg tenkte ikke låst i fysisk forstand nødvendigvis, men mer det som Avatar og andre beskriver om behovet for "fri" når det ikke er ens uke. Det er et ganske vanlig behov. Ved slike behov tror jeg ikke det er godt å bo så tett. Det er tøffere avvisningsmessig å ha foreldre fysisk tett på uten at de kan/vil blande seg ved barnets behov enn å ha dem fysisk et stykke unna.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat