Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-17, 09:20   #47
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kan bo i en skilsmisseleilighet?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg har lest om en familie som hadde en leilighet som dette. Jeg tror de praktiserte at barna var annen hver uke hos hver forelder. Jeg har barn som liker forutsigbarhet og tydelige rammer. Da hadde det vært ille for dem å ikke vite fra dag til dag hvor de skulle spise middag og hvem som ønsket dem god natt. Skulle jeg bodd slik hadde jeg også hatt behov for rammer som sa når jeg kunne være ute om kvelden og når jeg var hjemme med barna. Nå kunne nok ikke jeg bodd slik uansett, så mulig dette passer for helt andre typer enn meg.

Rammer og det å kunne gå ut om kvelden og sånn tenker jeg jo må være ok, men strikt inndeling i min uke/din uke som innebærer barnefri og avvisninger tett på tror jeg ikke er bra.
Skal det funke må foreldre (om de er hjemme på andre siden av veggen) kunne respondere på barnets behov på samme måte som de gjør når de bor sammen. Ligger barnet i senga og skriker etter pappa og vet pappa er på andre siden av veggen oppleves avvisningen større enn om pappa er i annen by. Når man bor så tett blir barnet også i større grad vitne til den andre forelderens liv i "friukene". For at det skal bli ok krever det en del av den voksne.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat