Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-17, 22:35   #44
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kan bo i en skilsmisseleilighet?

Jeg vet om folk som bor ca sånn, og hvor det fungerer bra for barna. Om det fungerer bra for de voksne kan man sikkert diskutere, de forsaker mye for at det ikke skal gå ut over barna at de ikke lenger er et par. Og jeg tror man må tenke langsiktig for at noe sånt skal være lurt, og da kan det være vanskelig med nyetableringer på hver sin kant blant annet.

En annen ting jeg lurer på er om man kan miste noe oversikt når man ikke vet at man «har» barnet. For jeg regner med at ungen går ganske fritt mellom. Da må man ha veldig tett kommunikasjon for å vite at ungen ikke er på vift noe sted uten at noen av foreldrene er klar over det.

Å se på skiftene i foreldrenes liv hvis det er bytter mellom uker tror jeg ikke kan være noe særlig?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat