Vis enkelt innlegg
Gammel 14-12-17, 22:26   #42
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kan bo i en skilsmisseleilighet?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg tenker at det kan være like naturlig med delte uker når man bor slik. Hvis det skal være et poeng at barna er omtrent like mye hos begge, det varierer jo fra familie til familie.

Jeg ser for meg at det er dører av typen ytterdører fra barnas ganag og inn til foreldrenes leiligheter. Slik at man kan lukke og være hos den ene forelderen uten å ha lyder og lukter fra den andre.

Den løsninger høres ille ut synes jeg, verre enn å flytte fram og tilbake.

Da lurer jeg på hvor viktig det rommet er? Rom med ytterdører til mamma og pappa og annenhver uke er den ene åpen og den andre låst.

Jeg tror jeg som barn ville foretrukket en fysisk avstand til den forelderen som ikke var tilgjengelig for meg enn å ha den på andre siden av veggen med stengt ytterdør i mellom.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat