Vis enkelt innlegg
Gammel 02-12-15, 07:32   #5
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets hesligste tråd(?) Hvordan gikk det med nyttårsfortsettene fra 2015?

Jeg skulle trene et visst antall økter, må ta en skikkelig desembersluttspurt for å klare det, men jeg tror det skal gå.

Og så skulle jeg shoppe mindre klær, det har jeg også klart, med unntak av treningstøy.

Til sist skulle jeg helst ned i vekt. Der har det gått ikke gått like bra, men det var et bevisst valg etter sommeren, jeg ønsket ikke stresse med det men heller jobbe med å være fornøyd med meg selv. Det har jeg faktisk klart ganske godt, med unntak av november. I november liker jeg ingen.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat