Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-22, 19:01   #83
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor galskap er det å få hund?

Jeg er absolutt veldig for å ha hund om man har tid, lyst og ork til det. De jeg kjenner som har hund synes jo absolutt det er verd det. Idiot-faren til ungene har fått seg hund, og i følge ungene får den mer kjærlighet og oppmerksomhet enn det de gjør.

Men jeg tenker også at det er ekstremt viktig å være to som ønsker det like sterkt når man har (små) unger og jobb og andre ting, basert på egne erfaringer om at det, som Niobe sier, av og til kan være et ork, om det er aldri så mye kos. Hunden krever jo akkurat det samme uavhengig av hvor man selv er, mentalt og fysisk. Er man ikke 100% innstilt på å ha hund så kan hund fort bli enda en ting som man må ta hånd om (og da tenker jeg ikke på deg, som er den som ønsker seg hund), men om mannen din, som er den som strekker seg litt der).

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat