Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-20, 23:38   #64
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #6

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Datter som presterer å ringe klokka 03 om natten uten at det var noe viktig, og jeg får ikke sove igjen. Kunne ha kaldkvelt hele ungen om hun ikke var så langt borte. Man ringer virkelig ikke om natten med mindre det gjelder liv og død.

Sa jeg ?

Det er så langt fra innafor som mulig! Telefoner midt på natta er jo skrekken.

God bedring til mannen, Elisabeth!

Jeg er litt lett grinete etter det som egentlig har vært to fine dager på tur. Vi overnattet på Dalen hotel og det var mildt sagt dyrt, men siden dette var vårt eneste sprell denne sommeren hoppet vi i det. Og det beste jeg kan si er at det var greit ...

Spennende arkitektur og fordums glans og alt det der, gode senger, men middagen var «så där» og frokosten var en skuffelse. Når det står varm sjokolade på menyen venter jeg varm sjokolade,ikke varmt vann og poser med sjokoladepulver! *skingrestemme*

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv