Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-19, 18:48   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Downlights: hvor, hvor mange, praktisk eller harry?

Urk, den store downlights-diskusjonen har vi hatt i heimen i mange år. Jeg syns det er harry og vil ikke ha det. Samtidig er jeg ikke noe flink med lys ellers, så jeg greier ikke lyssette et rom på noen fornuftig måte.

Høvdingen syns det er veldig praktisk, og ser for seg hvordan vi kunne ha fått lyst opp hver krik og krok av hjemmet vårt med downlights pekene i alle mulige retninger. Kompromisset så langt er downlights i gangen, siden den er smal og mørk, og det er egentlig eneste fornuftige måten å lyse den opp på.

Jeg har sutret meg fra å få downlights på kjøkkenet, men innser at det hadde vært smart.

Vi har det på badet og der syns jeg det er helt ok. Det som er deilig med badet er at de A) kan dimmes. Veldig digg tidlig om morgenen, og B) jeg kan velge utenfra om jeg vil skru på downlightene eller bare speillyset. Også veldig digg om morgenen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat