Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-18, 12:37   #89
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva synes du om julebrev?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Og de som ikke liker julebrev, kan virkelig ta seg en bolle. Folk har tenkt på deg/dere og sendt et brev for å fortelle litt om hva so skjer og for å opprettholde relasjonen.

I utgangspunktet er jeg enig med deg. Jeg elsker å få både julebrev og julekort. Men ikke fra hvem som helst. Uten å gå i detalj, så finnes det mennesker som sender ut julepost kun for sin egen del, og slett ikke for å "opprettholde relasjonen" eller fordi de tenker på deg på en positiv måte.

Brev sendt med gode intensjoner tar jeg gjerne imot. Jeg har en nær slektning som jeg ofte har fått julebrev fra. I starten syns jeg det var litt mye skryt i disse brevene, men nå leser jeg brevene med andre briller. Jeg setter stor pris på disse innblikkene i hverdagen til familie jeg ikke ser så ofte.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat