Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-18, 11:04   #87
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du om julebrev?

Eg må presisere at mitt negative forhold til julebrev er basert på at eg i alle år har mislikt å bli skrive julebrev om. Det er noko foreldra mine driv med og dei har aldri vore mottakelige for innspel, dersom nokon av barna har mislikt det som blir publisert.

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det som er så fint med forum er at man kan droppe å lese ting. Det er ikke som om noen her har delt sitt julebrev og andre har svart "Dette var kleint/teit/unødvendig", det tror jeg ingen ville gjort.

Min eneste "negative" tanke når det gjelder julebrev er om man tenker på om de som blir utlevert egentlig synes det er ok eller ikke. Barnet mitt vil ikke fotograferes noe særlig lenger, jeg får lov av ham å dele på instagram når han er fornøyd med bilde, og julekort er absolutt uaktuelt. Da tror jeg det hadde vært minst like uaktuelt at jeg skulle sendt ut julebrev, men jeg mistenker at det er færre som spør ungene som det er greit. Fotograferingen får man liksom umiddelbare protester på og det er vanskeligere å tvinge ungene til å smile pent, enn det er å bare fortelle litt om at han går på ungdomsskolen og har gode karakterer. Men så er det jo ingen hemmelighet at jeg er langt mer privat enn veldig mange her, så det er kanskje bare jeg som synes det er ubehagelig å bli utlevert på den måten.

Nei. Eg synes og det.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat