Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-18, 12:14   #11
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lease bil i stedet for å kjøpe, erfaringer?

Jeg kjenner meg igjen i å mislike bilhold. Hovedgrunnen til at vi gikk over til bildelering for to år siden var å slippe å tenke på bilen når vi ikke brukte den. Noen andre tar den på verksted, noen andre skifter dekk. Jeg henter, kjører og setter tilbake. Null stress.

Nå bruker nok dere bil oftere enn jeg gjør. Hos oss er det fotballkamper, turer til fjellet, ferier og kjøring til bror og svigerforeldre, som bor litt krøkkete til. Men jeg ville likevel sjekket ut hvor nær du har biler i bilkollektivet og vurdert om det lønner seg. I hvert fall om du tar vekk hverdagsstresset med bilen. For selv om du leaser den, så må du vel levere den på verksted og til dekkskift og sånt.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat