Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-17, 11:10   #17
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.320
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise til Marrakech?

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Det går veldig mye bedre når man ikke er fullt så ung. Trust me.

Jeg surret rundt alene, og opplevde ikke selgerne som ubehagelig intense. Bortsett fra en kjapp runde i den store souken dro jeg heller til et annet marked. Mye mindre, og preget av håndverk og matvarer, sistnevnte ofte i form av levende dyr som høner og geiter. I den store souken er selgerne så vant til å bli fotografert at det er lett å glemme å spørre, men på dette mindre markedet var det flere som reserverte seg da jeg spurte. Dette har noe med religion og gjøre uten at jeg husker detaljene. Her var det heller ingen pågående selgere.

Jeg hadde bare to korte dager i byen, i hver ende av en fjelltur i Atlasfjellene, og skulle gjerne hatt mer tid der.

Håh, det høres ut som en fantastisk tur, inkludert Atlasfjellene.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat