Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-23, 09:18   #5
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solkrem for ansiktet

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Det syns jeg er et problem hvert år, og jeg kan faktisk ikke huske å ha hatt en eneste en jeg har vært helt fornøyd med.

Må ikke være klissete og blank, ikke legge seg som et hvitt lag, og ikke lukte høgg.

Noen tips?

Solkrem er dritvanskelig, og det mange anbefaler liker jeg ofte ikke. Den flate fra La Poche Rosay som mange liker synes jeg har ekkel konsistens og lukter oppkast.

Jeg har vært relativt fornøyd med en oransje tube fra Avène med solfaktor 30. (Ikke den med 50.) Litt tjukk, men ikke blank og klissete, og den er matt på huden.

Så har jeg et ansiktsskum fra Evy i faktor 50. Lysebrun flaske. Liker veldig godt!

Kjøpte en fra Korres her i uka. Faktor 30, noe yoghurtgreier. Den er ok, men den har farge, og det liker jeg ikke. Jeg har god farge i ansiktet hele året og den funker mest som en foundation. Fargen smitter også fra halsen til hvite klær, og man må være nøye i speilet ved påføring for at det ikke skal se rart ut pga fargen. Og så lukter den. Mye. Ikke vondt, men lukten er ikke helt meg.

De to øverste jeg nevner har jeg brukt i flere år, og selv om de ikke er perfekte, så er det nok de jeg liker best. Spesielt det skummet er jeg overraskende begeistret for.


Sist redigert av Hyacinth : 17-04-23 kl 09:38.
Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat