Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-19, 12:39   #28
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dunparkas e.l. som ikke koster skjorta?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.


Den fra Jotunheim var også skikkelig fin, men er den varm nok til -20 og kaldere tro? Mvh frossenpinn...

Nå er det sjelden -20 her, men vi har hatt ned i -7 denne uken. Jeg har hatt bare vanlig genser under jakka og har vært varm når jeg har brukt den på vei til og fra jobb og på andre turer.

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Veldig fin! Jeg trenger noe nytt, min andre som er mange år er litt kort på ermene og jeg fryser. Men jeg ønsker meg ikke noe veldig tykt, så jeg solgte en Didrikson jeg hadde som aldri ble brukt.

Den er tynnere enn Didriksonparkasen jeg hadde. Men ganske varm for det.

Opprinnelig lagt inn av Frk_Fryd, her.

Å, den var fin! Er den vanlig i størrelsen? Og hvilken farge har du? Vingler mellom Ensign Blue og Black Iris...

Jeg synes den er stor i str. Jeg måtte ha XS for at den skulle sitte fint. Bruker s/m til vanlig. Har den grønne fargen da det var den eneste de hadde på min Sport1 butikk. Nå har jeg fått brukt den på kalde dager og den er virkelig god og varm.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat