Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-11, 14:19   #50
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En enslig mor som sliter med økonomien

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Jeg kan si meg enig i mye av kritikken som rammer mange av de som har dårlig råd. Jeg tenker at det jo kan finnes måter å bøte på økonomien på.

MEN - det er jo ikke de tre ungenes skyld. Det kunne hende mor var alkoholiker, uføretrygdet, spilte bort pengene sine, eller bare var uegnet for arbeidslivet. Men selv om noe av dette muligens er 'selvforskyldt' så hjelper ikke det de ungene som lever under sånne forhold noen ting som helst. Det er jo ikke deres skyld. Så jeg er for at det skal være støtteordninger, sånn at det skal være mulig å bryte ut av en sånn tilværelse/ tilby ungene en alright oppvekst.

Mener du at man er uegnet for arbeidslivet om man jobber som ufaglært i kommunen?

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat