Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-09, 01:47   #13
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvorfor går folk på jobb når de er syke?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Jegkjenner jeg blir sur bare av å tenke på hvordan jeg opplevde saker og ting der jeg var.

*prøver å fortrenge*

Jeg har opplevd mistenkeliggjøring eller ansvarsfraskrivelse, vet ikke hva det var som gjorde at sekretæren som tok imot meldingen om at jeg var syk nektet å godta at jeg ble borte tre dager. Jeg visste at jeg ble borte så lenge (basert på erfaring), men når hun ikke godkjente det betydde det at dem som ikke hadde som sin primære oppgave å skaffe folk måtte ta oppgaven på toppen av andre ting.

En annen gang opplevde jeg at sjefen kommenterte at jeg ikke så helt frisk ut og ga meg godkjennelse på at jeg ble borte, kall det sendt hjem, om du vil. Det ble et bevis for meg på hvor elendig jeg var.

Det er ikke alltid lett å vurdere egen helse og det gjør ikke saken enklere når man blir møtt med skepsis når man endelig har innsett at man ikke har noe på jobb å gjøre.

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat