Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-09, 02:26   #7
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvorfor går folk på jobb når de er syke?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Noen ganger tenker jeg at det slettes ikke er rart at folk går på jobb helt til de omtrent stuper, for er det noe mange virkelig mange opplever, så er det kritikk og bakvaskelser for at de er borte fra jobb...

Da har arbeidsstedet et problem som ledelsen bør gjøre noe med. Jeg er klar over at folk flest liker å tro at de blir sett på som helter og martyrer når de kommer hostende og harkende på jobb og det er nettopp det jeg vil at folk skal slutte å synes. Jeg vil det skal bli uglesett å komme syk på jobb. Jeg vil at sjefer oppfordrer til å bli hjemme av hensyn til sine kollegaer. Jeg vil at det skal være normen. :fortsattsur:

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat