Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-23, 01:20   #3
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.865
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #15

Usj, mygg er plagsomt, Malama. En god ting med å bli eldre er at jeg nesten ikke hører dem. Husker jeg ikke kunne sove om natten tidligere hvis det var en eneste mygg på rommet mitt.

Gruffer og er SÅ skuffet over et glætt politikersvar av typen Valla, fra en leder jeg stolte på. - Det var kjedelig at du følte det slik. Og at hen forklarer det med "gode intensjoner" når HR og leder manipulerte og pushet meg til å si fra meg fortrinnet på en stilling jeg håpet å få til. Hadde ønsket veldig noe annet derfra. Men hen kunne vel ikke si mye mer i en skvisposisjon uansett.
Jeg har svart at for min del synes jeg ikke det er trist at jeg føler det slik. Det er faktisk kjempebra å klare å bli både sint og lei meg her. Det som ikke bare er trist, men også ganske så ille, er at det aksepteres at møter der sårbare ansatte behandles stygt finner sted.


Sist redigert av Kaija : 12-07-23 kl 17:00.
Kaija er ikke aktiv