Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-20, 11:10   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.424
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dekkhotell i Oslo

Er i samme situasjon selv, men bor ikke i Oslo, da. Men, jeg har dekkhotell, hatt det noen år nå. Betaler litt under en tusenlapp per dekkskift/lagring, så rundt to tusen i året.

Var litt rimeligere der jeg var før, Dekkmann, men det var på andre siden av byen og utrolig dumt den dagen det er glatt (høst) og jeg må kjøre ut på sommerdekk for å bytte til vinterdekk...…Startet der fordi bilen ble kjøpt på den siden av byen og de hadde avtale med Dekkmann slik at sommerdekkene lå der når det var tid for å bytte.

Nå har jeg fem minutter unna hus/jobb.

Hadde hatt plass til å lagre dem selv, men det er store dekk, så veldig greit å slippe å løfte dem inn i bilen og ut to ganger i året.

__________________
05 og 08

Sist redigert av millact : 17-09-20 kl 11:15.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat