Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-19, 13:43   #1
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

En eller to varmtvannstanker?

Vi pusser opp hus og skal innrede et vaskerom. Rommet er ikke så stort og det er en del som skal få plass der. Vi må ha varmtvannstank, opplegget til vannbåren varme (jeg har ingen anelse om hvor stor plass sånt krever) do, vask, vaskemaskin, tørketrommel og det må være mulig å henge klær til tørk.

Mannen mener at det holder med en varmtvannstank, men jeg er ikke helt enig. Vi har en leilighet i huset, med egen strømmåler. De nærmeste årene blir leiligheten brukt av egne barn, men det er mulig at den senere blir leid ut til andre. Jeg synes det beste er å klargjøre det for eventuell utleie med en gang og sette inn egen varmtvannstank til leiligheten. Tanken vi har nå er på 200l og vi blir 7 stk i huset.

Hva ville dere gjort? Er det eventuelt mulig å ha to varmtvannstanker i høyden?

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat