Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-23, 10:55   #19
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bil til snart nylappet nestenfemtiåring?

Tusen takk for mange innspill. Vet ikke hva jeg kommer til å lande på. Og har ikke helt oversikt over hva jeg vil ha råd til heller. En ting er selve bilkjøpet, men så er det forsikring, avgifter, bruk pg drift, som jeg virkelig ikke har peiling på.

Jeg fikk altså prøve aldeles nyinnkjøpt kjøreskolebil. En Lexus hybridsak. Den var stor og jeg satt høyt og hadde god oversikt mens jeg kjørte. Likte den SÅ godt, og var nok litt smigret over at jeg ble tiltrodd førstekjøreturen i den. Men en ny slik en har jeg ikke råd til, selvfølgelig. En eldre en, derimot. -Så nå kikker jeg på en brukt Finn-versjon. Skal lese gjennom råd og tips her og rundtomkring. Og siden jeg ikke har lapp ennå, haster det jo ikke.


Sist redigert av Kaija : 15-01-23 kl 11:10.
Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat