Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-18, 10:32   #18
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rettskriving (eller manglende rettskriving) på FB

Jeg har ikke vitenskapelig belegg for dette. Jeg bare synser her, men jeg tror SoMe er bra for utviklingen av språket. Jeg tror folk alltid har skrevet dårlig, fullt av stavefeil eller på dialekt, men vi har aldri sett skriftlige uttalelser fra slike folk tidligere, for de har aldri uttalt seg offentlig i skriflige kanaler tidligere. Jeg kan ikke tro annet enn at det alltid er en god ting å trene på å skrive, og jeg kan ikke skjønne annet enn at aktivitet på sosiale medier gjør at folk skriver mer enn de ville gjort ellers. Og altså at de fleste utvikler språket sitt i positiv retning på sikt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat