Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-15, 13:28   #7
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alloc kjøkkenplater!

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Hehe, morsomt at du skulle poste denne akkurat nå som jeg målte opp til (Fibo Trespo) plater på mitt kjøkken og sendte målene til mannen like før jeg satte meg

Jeg klarer ikke å se bilde av plate nr 2 skikkelig, men syns begge så fine ut. Tror muligens jeg hadde gått for den første da jeg anser den som mest klassisk, men det er lettere å si når man ser det på ordentlig og ikke ut fra bilder.

Vi vurderte også fliser (glasstoget gikk da mannen greide å søle grønn neglelakk(!) over hele tapetet bak koketoppen så vi må ha noe som dekker), men det blir for dyrt så da blir det mest sannsynligvis plater. Her blir de hvite og med litt mindre fliser.

Det som er bra med disse platene er at det ikke er fuger slik som i flis, og søler man tomatsaus så slipper man gnukke og gni i fugene.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat