Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-18, 23:09   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken kake skal jeg lage?

Har lovet venninne å lage en kake til en minnestund. Jeg er ikke flink med kaker i det hele tatt, verken å lage eller å spise... Er rett og slett lite glad i det. Jeg har et par kaker jeg lager til bursdager, men det er svært varierende kvalitet på dem også. For eksempel klarer jeg ikke å lage en god gulrotkake lenger, og det er nok den kaken jeg har bakt flest av. Bløtkake og lignende har jeg aldri laget.

Det er andre som skal lage sjokoladekake, suksessterte og ostekake, så venninnen min ønsker noe annet. Det er opp til meg. Pavlova er litt vrient pga monteringen.

Finnes det en utrolig enkel og utrolig god kake som til og med JEG kan klare?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat