Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-08, 23:18   #37
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkelte folk har lite vett

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Kjenner til henne fra min forrige jobb og nå bor vi på samme sted. Forøvrig har de samme personene naboer som gjør akkurat det samme.. de kommer hver dag i barnehagen med barnet uten sete, uten sele, sittende(noen ganger stående i forsetet).

Sitter jeg på min høye hest fordi jeg ikke ser viktigheten av å slenge barnet inn i bilen for å kjøpe en pakke røyk? De kunne faktisk gått dit.. Hvis du syntes det er ok å gjøre fra tid til annen så deg om det, men jeg må få lov til å mene at det er uforsvarlig og lite lurt.

Men sier du fra?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat