Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-23, 16:57   #3
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.327
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor ofte slippe fram trafikk?

Synes det er veldig vanskelig å svare på. Skjønner at det kan bli mye stopp for traktoren hvis det er mye trafikk om man skal slippe forbi for hver bil. Jeg tenker tida er viktigere enn antall biler. 15 min er lenge. Da kjører man jo en mil i 40 km/t. Hvor ofte kjører man mange mil uten å stoppe med traktor i 80 sone? Jeg spør bare av nysgjerrighet. Jeg har flere bønder i slekta, og de har typisk et par mil til sætra si, men ikke så mye på vei med 80 km/t
Jeg irriterer meg sjelden av traktorer, for jeg vet at det oftest ikke er så langt de skal. Men mer av biler som kjører langt under fartsgrense i svingene på sommervei og øker farten på rettstrekkene, så man blir liggende bak i mange mil.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat