Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-10, 20:24   #18
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ille ER det egentlig med pølser?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Man oppdrar kanskje sære barn ved å la dem velge ting de liker, men jeg liker ikke å la en toåring gå sulten fordi han bare får mat han ikke liker heller... Må finne en middelvei en plass...

Selvfølgelig, men det høres jo ut som om han liker masse tilbehør? Da vil han da ikke gå sulten selv om han ikke får pølser? Putt på litt av alt på tallerkenen, så lar han kanskje kjøttet/fisken nærmest være urørt, men han sulter da ikke av den grunn? Poenget mitt er bare at jeg mener man sender galt signal hvis man lar unger får velge mellom fisk og pølser.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat