Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-10, 20:15   #15
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.556
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ille ER det egentlig med pølser?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Hva spiser han når dere lager middagen på kjøkkenet?

Det avhenger av hva vi lager, jeg er vel litt for "flink" til å tilpasse til mat jeg vet han spiser... kjøttdeig-mat, pølse, pizza (hjemmelaget lørdagspizza) tja, får han pasta er han egentlig fornøyd uansett hva som er til (bare spiser det evt ikke, det som er til altså) og ris det samme. Potetene ligger det meste igjen av. Han spiser litt kylling, så joda, litt grillet kylling skal jeg få i ham, med ris og salat. Han plukker i fisk og kjøtt, poteter med saus går nå sånn litt, salat er toppers, pastaslat er derfor noe han liker ja. Av og til spiser han kjøtt også da, men ikke store menger. Når vi har mat han spiser lite av, så gjør han somregel nettopp det, spiser lite/minimalt av det. Satser på at det tross alt snart er kveldsmat, og det har han somregel rett i...(sånn blir det gjerne om man skal ha middag etter jobb og kveldsmat til barnetv-tid...) Vi har vel rett og slett ikke pushet for hardt på allverdens andre ting, etter at han sluttet med glassene. Antakelig litt fordi vi er for lite flinke til å ha "helsemessig foruftig mat" selv... vi lager jo taco hver fredag og pizza på lørdagen, vi spiser gjerne karbonader, kjøttsaus, pølse, kylling, suppe/gryte og sånne ufornuftige ting for mange ganger i uka....

Nå er det ikke i praksis grilling 5-7 dager i uka hele sommeren da... eller altså, vi bor i Bergen, sommeren er kanskje bare ei drøy uke...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat