Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-17, 12:36   #6
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan "alt" serveres i en konfirmasjon?

Jeg er vel der at jeg ikke synes det er helt greit å servere pizza i konfirmasjonen, så jeg håper konfirmasjonen går for noe litt mer tradisjonelt. Jeg hadde nok ikke blånektet hvis konfirmanten ønsket seg "pizza eller ingenting ", men ville nok prøv å påvirke litt som ikke, i mine øyne, var like mye lørdagsmiddag. Jeg synes koldtbord, tradisjonelt eller tapas, gjerne en kombinasjon der man kan fylle på med retter man er sikker på at konfirmanten også liker, er det beste, og håper vi kan få det til neste år også. Det var det vi serverte i konfirmasjonen for to år siden også. Pizza kan altså gjerne inngå som en smårett på en buffet, men bare pizza som konfirmasjonsmiddag er jeg ikke kjempefan av.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat