Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-08, 21:29   #24
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Min sambo synes vi kunne tusle en tur på Frogner i dag, for der har salget begynt Han visste jeg ville ha en ny sommerkjole, men at jeg ikke hadde penger til det nå, så derfor ville han være med å handle

Jeg fant mange fine, men ville ha en helt plain en, kanskje med litt broderier på. (Har jo bestilt en, som jeg viste lenger opp her, men jeg tror den kan være litt for stor) Endte til slutt på Zara, og fant denne helt enkle sommerkjolen til 399,-. Ble veldig fornøyd.

Her ser dere bilder fra prøverommet. (Sambo gadd ikke være med inn der, så jeg måtte ta bilder ) Jeg er visst både hodeløs og beinløs, hehe.



Gosh, det bildet ble digert.. Jaja, imageshack har gitt meg opp, så det får bare være.

Har tenkt til å sy på noen fargerike bånd rundt hele nederst og ha et bånd under bysten for å stramme litt inn. De hadde bare igjen i M, og den er grei, men kunne sikkert vært litt mindre.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv